peace då ;)


Barnen slockande som ljus kl 19, och kl 19.15.
Nybadade är dom bädde två, och doftar ljuvligt, mina vackra huliganer <3
Kollade på disneydax innan nattningen, David låg & lekte under gymet, och jag satt med Saga på golvet bredvid honom, med godis, ostbågar & chirre ;) Nöjda ungar? JAJJAMENSAN!!!




måste lägga upp en bild på Saga när hon kissar på toaletten oxå,
hon spexade & fånade sig som attans :)





Maten vart så otroligt lyckad, gjorde rullader (lövbiff som man rullar ihop med skinka i & mjukost av valfri smak, vi tog gräslök) det är ju bara fööör gott, stekte upp dom färdiga & sen kokade jag dom i bulgong föratt motverka att dom blir torra, och sen i med massor av grädde, satan i gatan vad lyckat det blev, till det åt vi hasselbackspotatis & grönsaker :) mätt & belåten i magen ;P

haha, fick ett mms av Tommy vid 16.30 tiden, där det stod :
 - det är lugnt, Robban ligger snart bredvid och gosar,
så snart har man nattat hela skocken ;)
 
denna bild skickade han :



haha, min baby hade DÄCKAT!!!!!!

17.30 kom det ett nytt mms från Tommy, med texten :
- Alive and Kicking ;)
denna bild följde med :



då var PappaBulln fit for fight igen ;)
min älskade fina, underbaaaara Pappabulln <3
Dom har tydligen haft det askul, han har ringt några ggr & vi har messat lite, dom har det bra där borta, lär visa sig om PappaBulln är pigg nog för utgång oxå ;) och han skickade lite bilder från banan, och det var som jag fattade det, massa 4-hjulingar i geggamojja ;) hah!

nää, ska vara lite social nu, kommer nog vara astråkig & natta mig själv snart, men dom kan ju roa sig med lite wii, datorn eller tvn, det är valfritt, dom har full förståelse över att jag är tröttis :) min syster med familj som är så gulliga & umgås med mig och huliganerna, ska plocka fram sängkläder till dom nu & mysa med dom.

tjiiigeliing på er.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: