sjukstuga



Ringde dagis tidigare & sjukskrev Saga idag.
Hon snorar & hostar, min stackars lilla bebis!
Vill ha henne hemma då & ha full koll.

Hon är på lite bångstyrigt humör, men det är fullt förståligt!
David sover en sväng, och jag sitter här med Saga, hon leker med sin Skrållan & nya dockvagnen. Just nu fösöker hon få på sig Skrållans underbyxor ;) haha, ser lagom kul ut, samtidigt som Saga är flyförbannad föratt dom inte går på ;) lilla skruttungen <3

Huvudet värker lite, och jag är trött som faan!
om barnen sover middag samtidigt idag så kanske jag unnar mig en powernap.
eller nääh, har saker att pula med då, som är enklare att fixa utan deras sällskap ;) ska väl förbereda nån lunch & middag då, och småplocka lite. Sova får jag göra i graven!


har verkligen inget vettigt att skriva.
dagen består av att underhålla barnen.
håller tummarna på snälla & glada barn hela dagen!





tjaråå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: