söndag heeela dagen!



jamen hallå!
Bägge barnen har sovit middag i över 2 timmar, måste tempa Saga när hon vaknar, både hon & David är ju supersnoriga, men jag tycker att Saga har känts varm hela dagen, kan vara värmen ute oxå, vad vet jag? Men ska kolla för säkerhets skull.. David brukar ju ta långa tuppisar, så där tvivlar jag på feber, men kollar nog honom ändå oxå.

Har ryckt ogräs ute, och lekt med barnen ute sen dom vaknade imorse.
Vi har pallat äpplen, gungat, gjort sandkakor & massa annat!
Blir mera utelek när dom har vaknat igen.

Imorgon blir det en trip till Uppsala med barnen.
Möta upp deras mormor & följa med henne till psykologen.
Efter det möter vi (förhoppningsvis) upp barnens moster & kusin, för lunch nere på stan & glo runt i affärer, måste hitta en höstjacka till David. Och tänkte kolla vinterskor till mig & Saga. Båda vi behöver ha rejäla skor till vintern. Och sen är jag ute en nån vit tröja/hoodie som jag kan ha till mina nya jeans på Susannes 30-årskalas :) Hoppas jag hittar nått jag fastnar för. Barnen skulle behöva raggsockor oxå... vad jobbigt det blev helt plötsligt, inte en chans att jag kommer komma ihåg allt :/

jaja, mera kaffe.

PUSSHEEJ!!!
Maria

Raggisar kan jag fixa :) Puss

PUBLICERAT DEN 2009-09-21 KLOCKAN 09:04:22
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: