SvenskaHollywoodFruar



jo, man kan inte göra annat än att skratta åt dom rika små tanterna ;)

Dagen då?
Spenderade hela eftermiddagen ute med mina fina ungar & deras faster.
Superfint väder, trevligt sällskap & humöret på topp.

Och nu jävlar, ska ni få höra & HÄÄÄPNA!!!
gissagissagiiiiiisssaa, vem som lagade maten ikväll här hemma?????!!!
PAPPABULLN lixom ;) min heta darling lagade sin allra första korvstroganoff, och den var supersmarrig, det har han IKKE gjort för sista gången, duktiga han :) För er som inte vet, så lagar min karl inte mat, just pga av att jag älskar att laga mat, och han aldrig har fått möjligheten att lära sig, då han har blitt bortskämd av mig från start ;) hah! men jag är uppväxt så, att kvinnan lagar maten i huset, thats it lixom, och sen personligen så anser jag att om Pappan jobbar en hel dag, så ska maten stå på bordet när han kommer hem, efterssom att jag ändå går hemma om dagarna! sådetså! min åsikt bara :P

nu blir det soffnys framför det galna rika tanterna på 3.an!

dagistajm imorgon!

ÄLSKARÄLSKARÄLSKAR MIN FINA FAMILJ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: