tjiiingeliiing!




sitter & äter frulle, mackor som jag gjorde i smörgåsgrillen, med ost, skinka, mjukost & tomat!
verkligen supersmarrigt :) till det dricks det några liter kaffe, ingen som är förvånad antar jag ;)

Har nyss bytt försäkringsbolag till barnen.
Vill ha det bästa till mina barn, valde TryggHansa & tog alla extraförsäkringar som finns, mina barn är ovärderliga, men detta är en liten trygghet OM det skulle hända en olycka. hade Folksam från start, har kvar mig, Daniel & huset där, tillsvidare.

gick bra att lämna Saga på dagis, dom skulle gå på skogspromenix, så det var bara att dra på henne galonbrallerna & stövlarna istället får hennes söta HöstOutfit hon hade innan. Hon var glad när jag gick :)

När jag har fått i mig frullen så ska jag mysa lite med David, innan jag måste stooor-röja här hemma. Tänker inte skura golven, men plocka, damsuga & fixa med tvätten. pust!


ahh, äta var det!


pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: