torsdagmorgon!



sitter framför barnkanalen med Saga i väntan på att klockan ska bli 8, då vår buss går. David sover i babysittern, ska klä på han en tjockare tröja innan vi går till bussen & lägga han i vagnen. Vaknade kvart över 5 imorse av en snorig son, stackan, det bara forsade ur näsan på han :( gav han lite käk & gjorde mig iordning, pussade pappan hejdå, och klädde på David dagens outfit. Rökte ågra cigg på trappen innan jag väckte Saga. Hon är på kanonhumör, hoppas det håller i sig. Klädde på henne, gav henne en macka & tog ut henne en stund, så jag kunde röka ännu en cigg, medans vi lekte "vart är pippin" hah! Hon är så söt <3  jag sa - godnatt pippin, och då sa Saga - godnatt pippin & godnatt Saga, sen la hon sig raklång på marken & blundade, AHHAHA!!!



nu ringde världens bästa farmor & frågade om vi ville ha skjuts till dagis, snälla hon :))) Hon körde oss hela förra veckan & har kört oss denna vecka med. Faaan vilken pärla hon är :D

nu ska vi klä oss lite mer &  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: