Vila I Frid


Idag har det gått 6 månder, sen du lämnade oss.
Ett helt halvår har passerat, och aldrig kommer jag glömma dig min vän.
Tänker på dej dagligen, saknar dig så det gör ont, tycker att du ska komma tillbax nu, och förgylla våran vardag. Men det kommer inte att ske, att finna sig i att du faktiskt är borta, är så himla svårt, VARFÖR Peter Varför? Faan, det är inte rättvist, du lämnade så mycket kvar, jag finner inga ord, bara tårar, ... Vi ses igen vännen!









Lillskruttan är på dagis, Lilleman sover middag & jag sitter & väntar på att kaffet ska bli klart!
Det är kallt som faan ute, var 0-gradigt när jag rökte min morgoncigg imorse, brrrbrrr!!!!!
Ska byta gardeiner i köket idag, och sen kolla runt om det finns några fina nya gardiner att beställa hem, om jag fastnar för något vill säga. Måste ju lixom ha grått i dom, efterssom att väggarna & soffan är grå, vill gärna ha lite svart & rött i dom oxå.. men att hitta såna, lär bli lite svårt! i-landsproblem, jag vet!

har inte så mkt mer att skriva, än att jag ska logga in & läsa Ep (enköpingsposten) & läsa om den efterlängtade intervjun, om Alice & hennes familj (barnens kusin).Den kan jag varmt rekomendera.

puss&heej på ett tag!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: