Andraaas iiiin, andaaaas uuuut!



Hoppsan!
Så lugnt & skönt det vart hemma nu när bägge kidsen sover middag ;)
Tror David kommer vakna vilken minut som helst då han sovit en timme nu!
Han ligger ute på altan i vagnen & andas friiiisk luft <3

Så vad har Fru Plahn pysslat med idag då?
Hmm, lämnade Saga på dagis, och for hem & la David för hans fm-lur!
Sen kom Veronica förbi, vi behövde spy lite galla, så vi satt ute på altan & solade lite, pimplade kaffe & hade det naajs! Hon for hem vid lunch & då vaknade David, vi lekte lite, han fick käk & sen gick vi över till hans farmor som skjutsade oss till dagis innan hon skulle vidare till jobbet! Det tackar vi för! Hann träffa Gunsan & Alice en sväng med :) Kom hem från dagis & parkerade David på altan, och jag & Saga gick in för lite kramkalas! Hon fick glass & kollade på barnprogram! Sen la jag henne! Och hon har somnat!

Så jag har passat på att vika tvätt, och kört igång ännu en maskin & diskmaskinen!
Sopat av lite & nu sitter jag faktiskt & bara tar det lungt, lika bra att passa på, då det snart är FULLT ÖS igen! Och jag är ju ensam med kidsen ikväll, då det är onsdag! Så nu tar jag nyaaa taaag ;)

Ska sätta mig ute i solen nu med en kaffe i ena handen & en cigg i den andra!
det mina vänner, är jag vääärd!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: