datanööööörd!


Befinner mig i skrivande stund i Salnecke hos Susanne :)
Sociala jag packade ner minipc´n & tog med mig & här sitter vi mittimot varandra vid hennes köksbord!
Haha! Men väldans trevligt har vi trots det, då vi är kärringar & kan göra flera saker samtidigt, typ prata massor, pimpla kaffe & underhålla barn :) Supermorsorna!!! ;P

Morgonen var något lugnare idag om man jämnför med gårdagen med Saga faktiskt!
Hoppas det håller i sig & att hon är på bra humör sen när jag hämtat henne på dagis!
Vill ha tillbax min lilla Snutta ju <3

Nu vaknade min son efter en lur på TVÅ & EN HALV TIMME!!!!!
Susannes altan is the shit, tror han ska få sova där vaaarje dag ;) haha!
Ska kirra lite lunch till honom nu & fortsätta umgås med Värdinnan :)



puss på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: