Hejhopp


Hej på er!!!!

Idag har vart en helt UNDERBAR dag :)
Är så nöjd man bara kan bli lixom, suveränt!

Åkte ju ut till Skönsberg efter lunch!
Där firade vi Maddiz i efterskott & hennes mamma Inger i förskott!
Det bjöds som vanligt på massa bullar, kakor, glass & kaffe i stora lass!
Barnen levde rövare & var på kanonhumör.. och veeet nii vaaad??? Jag mös lite med Maddes mage.. och då då SPARKADE han mig :D Jag tror det är en kille dåråå ;) Men vilken känsla, att känna bebisen sparka & ha sig, och viiilken vacker mage hon har <3 Hade det hur mysigt som helst som sagt, och efter några timmar avrundade vi, och tackade för oss!

Väl hemma igen så kom Robban!
Han & Pappan underhöll kidsen ute, medans jag fixade middagen i LUGN & ROO :)
Jag bjöd på fläskfilé, potatissallad & grönsaker :) Och det var MUMMA kan jag lova!
Till efterrätt bjöd jag dom, Daniels föräldrar & syster på sockerkaka med glasyr & kaffe :)
Och sen gick vi ut, städade lite ute på gården, medans barnen lekte & hann umgås lite med min syster m familj, som kom ut & grillade hos min bror & hand tjej! MASSA MYSIGT! sen blev klockan över 19, och mina barn gav upp, så vi tackade för oss, och gick hem föratt natta dom!

Pappan åkte sen iväg en snabbis till bärby!
Jag laddade en maskin tvätt, vek tvätt, städade i hallen, hängde undan alla vinterkläder & hade mig!
Sen kom pappan hem igen & nu sitter vi här i soffan! Pappan äter chirre, och jag äter gårdagsn leftovers av pizzan ;) Blev lite smått hungrig efter städandet ;)

Nu ska pappan få min uppmärksamhet!
så hej på er gullungar!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: