Hejhoppgummisnopp

tjiiiiiingeliiiing sötnötar!

Världens finaste kids är nattade ..
.. & Världens finaste Pappa är påväg till Hamra till sin bror föratt lämna en motor!
Sen kommer han hem & myser med mig innan det är dax för oss att slå igen våra vackra ögon ;P

Dagen har flytit på bra..
David sov middag i 2 ½ timme & Saga sov i 3 timmar !!! Trötta ungar??!!
Dom var på kanonhumör när dom vaknade iallafall & det gjorde mig massa glad!
Dom fick lunch & sen knatade vi ut & njöt av det fina vädret, som förövrigt växlade till HAGEL & SNÖ?! Hatar aprilmånad, det är verkligen bara lureriväder :( Vi mötte upp barnens moster Sofie, och plockade blommor, lekte i sandlådan & njöt av solen när den visade sig! Efter nån timme gick vi in & lagade middag : fläskfilé, potatisgratäng, kall hemmagjord sås & en REJÄL sallad :) Fruktansväääärt gott minsann! Sen hoppade Pappan & dottern in i duschen, medans jag & sonen lekte, jäääklar vad det tar sig nu, han tar verkligen för sig själv mer & mer när det gäller att gå, brukar ju locka honom när han ska gå i vanliga fall, men idag stod han upp ett tag & gick självmant några steg :) Min dukiga kille, och även om det bara handlar om 7 steg här, 2 steg där osv så är jag verkligen såå STOLT över min lilla kille :) TIDEN GÅR VERKLIGEN FÖÖÖÖR FORT NU! Om 2 månader blir min lilla lilla bebis 1 heeelt år!!!! sannslöst...

Imorgon ska jag, David & Svägerska ta en sväng till Uppsala!
Vill prova ett par brallor på Cubus, och glo runt efter nån snygg tröja!
Skulle ju behöva en vårjacka oxå, då min älskade syster vill ha tillbax sin som jag har lånat.. så vi får se om jag hittar någe jag fastnar för :)

ja, ikväll blir det tidigt isäng, för det är ju dagis imorgon, vilket innebär TIDIG UPPSTIGNING!
hua hua, det gillar vi inte.. sova är guld ;)



näh, kolla fejjan & sen ta en dusch!


hej på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: