inte illa pinkat !!



fick sovmorgon till 9.15 imorse, av BÄGGE barnen.. INTE ILLA PINKAT !!! det gillar vi ;P

När vi hade klivit upp så svepte jag en kopp kaffe i morgonkaoset & sen hoppade jag & kidsen in i duschen !! Det gick förvånadsvärt bra faktiskt, och efter torkning & påklädning blev det frukost vid vårt söta nya frukostbord i köket :)  Sen så vart klockan helt plötsligt 11.45 & David var sviiiiintrött, slängde honom isäng & han somnade direkt :) Saga vill INTE gå och lägga sig.. hmm !! Ska göra ett försök snart, annars får jag väl lägga henne när David sover sin sista lur i eftermiddag, vill ju gärna ha SNÄLLA barn med mig till Maxi ikväll.. Vi har planer på att storhandla, men kom på det att all ALKOHOL kommer fylla upp kylen rejält inför morgondagen , så vi tar storhandlingen på söndag istället, och handlar hem det viktigaste ikväll istället, mat så vi har över helgen, massa frukost fall nån / några sover över osv.. smart vaa ??!! :)))

Tråkväder ute, ska försöka underhålla barnen inne så gott jag kan, föratt slippa gå ut !
Blåser som attans & är grått grått grått...


jahaa, nu ska jag PRECIS SOM VANLIGT ta hand om tvätten & disken ;P
och sen försöka lägga Saga <3
hej på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: