jag hatar diiiig!!!


HATA, för mig, är ett av det allvarligaste & starkaste ordet man kan säga om en annan person!

Men jag kan från DJUPET AV MITT HJÄRTA, helt ärligt säga : JAG HATAR DIG!
Huuur fan är du funtad? Vad fan är det för fel på dig? Nästa gång jag ser dig ska jag spotta på dig, raaakt i ansiktet, för vet du vad? JAG HATAR DIG!

Det är helt sjukt, för typ 8-10år sedan, så var du en av mina BÄSTA KILLKOMPISAR!
Idag, efter det du gjorde mot S häromdagen, så ska jag HATA dig, tills dagen jag dör!
Jag ska sitta där på rättegång, och HÅNFLINA, och hålla tummarna på att du ska få ett LÅNGT straff!
För vet du vad? JAG HATAR DIG! äckel, svin, cp, idiot, psykopat, vider.. listan på ord som beskriver dig är lång..
fan vad stolt jag är över att jag tog avstånd från dig/er förut, sjukt glad..



ps : JAG HATAR DIG!
Sofie

Kan inte annat än att hålla med. Känner honom inte, men vilken JÄVLA äcklig IDIOT!!!

PUBLICERAT DEN 2010-04-03 KLOCKAN 20:35:17
BLOGG: http://sofffiz.blogg.se/
veronica

Har full förståelse för detta!

100%

fy fan!

vidriga människa att göra så mot sin vän

PUBLICERAT DEN 2010-04-03 KLOCKAN 20:48:31
Mattias

Kan inte mer än att hålla med dig Sanna!! Vet inte om man ska skratta eller gråta, det är fan helt jävla sjukt.. Fattar inte HUR man kan GÖRA SÅ mot en annan människa! Tror tyvärr inte han kommer få så mycket till straff då jag har hört en del om att han har ett dåligt psyke, så kommer han säkert spela lite dum bara så blir det väl typ psykvård eller nått.. GAAH!!! Aja, hoppas allt blir bra med S i alla fall! Hälsa S så gott! Kramis!

PUBLICERAT DEN 2010-04-05 KLOCKAN 21:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: