jösses...



Jag har nog ALDRIG vart så förbannad, men samtidigt LÄTTAD, i hela mitt liv!
Jag tog "steget", som jag skrev om förut, ang en jobbig sits, och jag är som jag skrev, sjuuukt förbannad över situationen du satte mig i, efter att haft detta samtal med en person, samtidigt, som jag är så sjuuukt lättad, över att du LJÖG för mig! Undra hur man kan vara lättad över en lögn i detta läge, men du satte mig i en av dom jobbigaste sitsarna jag vart med om !
 Jag hoppas du lär dig av detta, och att du tar tag i ditt liv nu! För jag vettetusan, om jag någonsin kommer kunna ta dig på allvar igen :(



Nog om detta!
Nu ska jag ge Min Fina Son lunch & om en timme är det dax att bege sig mot dagis!
Saknar min Skrutta lite extra mkt idag, min fina fina tjejsing!
Hem & sova middag & sen fånga eftermiddagen ute :)

ta hand om varandra, finns där för varandra, och älska varandra!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: