peters födelsedag


GRATTIS Peter på din födelsedag!
Det gör ont i hela mig att inte få fira denna dagen med dig :(
VILA I FRID MIN VÄN



God förmiddag mina vänner!

Morgonen flöt på rätt okej faktiskt!
Lite gap & skrik är ju vardagsmat, men pepparpepar så har bägge Kidsen vart snälla & lekte fint med sin gamla mamma! Nu sover dom middag & efter det ska vi klä på oss & bege oss ut & leka tills det är dax att börja med middagen! Som jag förövrigt inte har den balankaste aningen om vad det blir ännu! Något med potatisgratäng tror jag iallafall! Kanske fläskkotletter eller fläskfilé? Lär visa sig!

Min mobil är lost!
MiniBulln lekte med den imorse i sängen, sen bäddade jag & tänkte inte mer på den lixom!
Men sen slog det mig, slet upp bäddningen - ingen mobil, kollade under sängen - ingen mobil, kollade i PytteBullns säng - ingen mobil :/ Men ska kolla ORDENTLIGT under våran säng senare! Nånstans där inne är den ju, men kan inte leta nu när PytteBulln sover lixom! jaja, den kommer fram, är inge vidare beroende av den just nu faktiskt :D

Jag har faktiskt inge mer att skriva nu :/

men hörs sen kanske?!


hejhej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: