sjukstuga.. IGEN


Nu har David insjuknat i en rejäl förkylning, som även tar fram hans astma :(
Han snorar, hostar, är slemmig, svårt att andas & har feber ... min stackars bebis :/
Så såfort han vaknar ska han få Bricanyl, och mer alvedon..

Peppar peppar så är Saga iallafall piggelin, och jag hoppas det håller i sig!
Men med vår otur så är väl hon med sjuk om ett par dagar igen!

Morgonen har vart kämpig, David som är sjuk & ledsen & kräver massa uppmärksamhet, och Saga som känner sig bortglömd & jagar ännu mer uppmärksamhet! Så när han somande passade vi på att umgås, bara hon & jag! Nu har jag lagt även henne med antar att hennes bror lär vakna inom kort.. då han har sovit sen kl 10..

det är inte lätt alla gånger :(
men jag hoppas han snart blir frisk igen  & att vi andra klarar oss!

måste passa på att vika tvätt nu & plocka lite, minutrarna innan han vaknar!
skynda skynda ;P



hejhej
Maria

Gumman.. Det är ingen som kräver att du ska vara superwoman.. Ta det lugnt.. Stressa inte.. Tvätta, vika tvätten, plocka och dona.. Det kan vänta.. Sätt dig ner och andas ist.. Love you <3

PUBLICERAT DEN 2010-04-26 KLOCKAN 17:25:34
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: