skoinköp & barnen uppe på övertid


Eftermiddagen spenderades utomhus för min & barnens del!
Vi har gungat i massor, och barnen har lekt i sandlådan, David tyckte det var GRYMT spännande ;P Sofie gjorde oss sällis en timme, och sen gjorde även camilla & tommy oss sällis ett tag :D
Vi var ute från kl. 14-kl. 17, in & gav David middag, lämnade Saga hos sin faster & farbror, medans jag, Pappan & David sen åkte in till uppsala, föratt köpa rejäla skor till david :) Hittade ett par råtuffa, som passade perfekt på honom, och "råkade" köpa ett par supersöta skor till Saga med ;) hihiii! Hann med att käka middag på DAX med bror & hans fästmö! Trevligt värre :D Kom hem vid kl 20, hämtade Saga & sen hem fort föratt natta kidsen :) Får se hur kommande natt blir, då David sov hela vägen IN till uppsala, OCH hela vägen hem.. :/  håller tummarna!








imorgon är det dax för dagis igen!
Och när jag har lämnat Saga kl 8.30 ska jag ha utvecklingssamtal för henne :)
Efter det far jag & David hem, och myser massor, tills det är dax att åka & hämta Prinsessan igen :)


nu ska jag ta en rök & sen blir det nattinatti!


pussheej
Camilla

Vilka fina skor ni köpte till Prinsen och Prinsessan. :)

PUBLICERAT DEN 2010-04-13 KLOCKAN 07:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: