söndagkväll & tystnaden...


God Afton!

Dagen har verkligen vart lyckad, ännu en utedag såklart :)
Barnen har vart supernöjda & Saga har haft superkul med kusinerna Alva & Molly, som var på PåskMiddag hos barnens farföräldrar på eftermiddagen :) Finns inte så mkt att säga om dagen, då vi har gjort såna saker som man gör ute lixom, gungat, bakat sandkakor, sparkat boll, åkte 4-hjuling & så. Njutit av solen oxå såklart!
Barnen slockade som ljus, och jag är trött som attans! Pappan är ute i garaget & lägger om lite däck plus eldar lite!


morgondagen då?
Ja, det ska tydligen bli snöbalandat regn, så det blir nog ingen grilldejt!
Ska ev ta en fika med Lindesjö & hans blivande fru nångång under dagen!
Har mina funderingar på NIKKIS, skulle ju vara skoj, är det öppet imorgon tro?
Annars blir det att hoppa i vattenpölar & kanske baka nått?!

jahaja!
Ska vänta på att tvättmaskinen ska bli klar!
Så jag kan hänga alla Sagas vårjackor & västar på tork (7 jackor + 3 västar, haha)
Hittar säkert flera här hemma, så det stannar nog inte på det antalet ;) hon har så hon klarar sig!
Hittade mina vårjackor med :) och har plockat fram mina rosa fejk-converse ;P


hejpåer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: