tacobuffé it is


Jaha, Vädergudarna är då ikke på vår sida, då det regnar lite & blåser MASSOR!!
Men skam den som ger sig, för det blir ju plan B istället! Så när Pappan kommer hem från Uppsala åker jag, brorsan & Svägerska till Ica Maxi & handlar hem alla tillbehör till TacoBuffén vi ska köra istället! Har skrivit inköpslista & kom på nu att jag måste skriva till LördagsGodis till Mina Skruttungar ju <3 Och deras kusin Karla måste ju få hon med :D

Meningen var ju egentligen att jag skulle gå ut ikväll på Etage, och träffa upp lite folk!
För idag är det ju ett år sen som Peter begravdes... men jag hoppar över det, mkt runt omkring just nu & jag känner inte riktigt för det! Så att spendera dagen med mina älskade syskon, blir perfekt.. jösses, vad jag ÄLSKAR min familj, syskon & släkt :) Alla borde ha såna fina människor i sina liv!

Ja, nu ska jag fylla i det sista i listan, vänta in Pappan & sen bege mig mot Maxi!


Detta kommer bli en bra dag!



hejsvejs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: