update update update



Igår : Uppsala & shopping med Marie & Suz!
Fyndade faktiskt & är supernöjd med mina köp :)
Har glömt hur kul det är att förnya MIN garderob, är jämt så inställd på att handla till Kidsen att jag glömmer mig själv :D Haha! Åt frukost på Donken, och hade en supermysig dag :) Hämta Saga på dagis, hem & la bägge barnen & dom sov nån timme medans jag småpysslade hemma! När dom vaknade blev det middag & sen lämnade jag & Saga hemmet & for med Marie & Suz till Uppsala igen ;) Denna gång Gränby C! Marie köpte ny dator & vi åt glass & bara mös runt, Saga behövde komma bort lite & det uppskattades massor från hennes sida! Vi åt glass & sen for vi hem till våra Makar, som glodde på tv & slappade i soffan! Saga var uppe på massa övertid & jag tror klockan hann bli 21 när vi la henne, vilken SUPERTJEJ <3 hon var jätteduktig!

Idag : Tog ledigt från dagis åt Saga & tog henne & hennes lillebror på en trip in till Uppsala, där spenerade vi hela dagen hemma hos mina föräldrar :) Barnen = ÖVERLYCKLIGA! Var ute & lekte på gårdarna & sen in & la dom för lurar! Syster & finaste Systerdottern kom över & umgicks med oss <3 Sen när mina barn vaknade så fick jag & syster ett ryck, och packade in oss & minstingarna i hennes bil & lämnade Saga hos mormor & for till återbruket! Jag har aldrig vart där förut, men tyckte det var heeelt ok :) Köpte en MinisparkTraktor till David för 40kr !!! I hur fint skick som helst & 3 tröjor & en klänning till Saga (tröjorna 5kr/st & klänningen 20kr) Vilket kap lixom! Sen for vi hem till vår mamma igen, syster for hem & jag umgicks sista timmen med mina föräldrar & barnen innan Pappan kom & hämtade oss vid halv 5 :) Han släppte sen av oss hemma & for vidare till nästa jobb (min hjälte)!

Väl hemma igen så badade jag barnen & slängde på dom pyjamasarna :)
Dom lekte sista timmen innan nattning superfint & jag sprang runt & damsög (Tack Marie för lånet av damsugaren) & småplockade, vek tvätt & körde igång ännu en maskin! Så när jag hade nattat barnen kl 19 så kunde min kväll bestå av att BARA ta det lungt & andas uuut, då mina "måsten" var gjorda :) skapligt underbart att bara sätta sig ner i soffan med en kopp kaffe & datorn i knät!

and i say BUUUUUUURRRRR! iTS ColD iN HerE... :/
Alla element i detta hus är avstänga sen i februari bortsätt från i sovrummen! av den anledningen att vi vill spara pengar helt enkelt!
Brukar ju hjälpa att elda, men jag hade ingen ved inne & kan ju lixom inte lämna barnen föratt gå ut & hämnta när dom sover.. så jag får FRYSA!! men har höjd värmepumpen från 20 till 25 grader & hoppas på att jag snaaart ska tina ;P


nääh, en kopp kaffe till & sen inta liggläge i soffan!


natt på er !


Micaela

Vad är återbruket för nåt?!?

PUBLICERAT DEN 2010-04-23 KLOCKAN 19:10:40
BLOGG: http://micaelasruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: