lördag.. igen


GodKväll sötisar!
Tänkte ge er en liten uppdatering om dagen faktiskt :)

Låg & drog oss till kl 8 imorse, David vaknade vid 6 imorse, och lekte en timme & sen somnade han om! Kl 8 vaknade Saga & jag & Pappan klev upp & lekte med henne medans hennes bror sov till kl 9 :) Såna mornar är GULD värd (då det ikke sker så ofta) När han sen vaknade blev det frukostmys & sen klädde vi alla på oss & hoppade in i bilen & for till Ica Maxi, för STORHANDLING! hua hua, vi trodde vi var smarta som spart vår handling tills nu (en vecka innan bb brukar det vara tooklungt ju) men NEEEJ, det var visst många andra som tänkt lika som oss :/ men allt gick fint, fick puttas lite ;) Kidsen ska ha ELOGE, för dom var sååå snälla under den tiden vi handlade!!!!!! Hoppsansa lixom ;P Väl hemma igen så la vi kidsen & började packa upp all mat & så.. i samma veva kom G-mormor (Daniels mormor) & fikade :) Mkt trevligt, Pappan skiftade däck på hennes bil! Himlans trevligt att ta igen lite tid med henne, blir ju allt för sällan man ses.. men "nu var vi duktiga" ;) haha! Barnens farfar kom över på en fika han med :) Sen vaknade barnen & jag lagade lunch till dom (fiskpinnar & mos)!  Efter det lekte vi gärnet & hade supermysigt! Till middag var vi lata & körde ugnspizza! Sen slog vi på en film som HELA familjen faktiskt fastnade framför - Alvin & gänget! Vilken myspysig film alltså :D Sen var klockan helt plötsligt 19 & vi nattade barnen! Efter det for Pappan till bärby & jag har knäskurat hela badrummet!! snuskigt värre, men var tvungen.. det är ju lixom ingen som tar jobbet från mig.. eller??? ;)

sen hamnade jag här :)
ska hälla upp lite popcorn & vänta på att kl ska bli 21.25, då är det Djävulen Bär Prada, och den har jag inte sett :)
Imorgon fyller svärfar år :) Så vi ska dit & säga grattis! Sen kl 14 är bortbjuda på fika i SkönsBerg (hjälsta).. ska klappa bebismage & pimpla kaffe med Maddiz, Jimmy & co :D det ser vi fram emot :)

nu ska jag ta en rööök!!!


hej på er



denna låten gör iallafall mig glad :)

Emelie

chillistore: http://chilli.ehandel.net/index.php?object_id=article&action=browse_images&params[article_id]=316&params[default_picture_url]=http%3A//195.35.83.106/~xc50076/e-handel/upload/articlepictures/406_master.jpg

Och

http://halens.se/Product/046638?sortBy=Default&sortDirection=Ascending&filter=aW52ZW50b3J5PUZhbHNl&mid=493&oc=036

Pusspuss<3

PUBLICERAT DEN 2010-04-11 KLOCKAN 11:30:31
BLOGG: http://emiliagronbergsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: