vilken kväll/natt :)


aah, vilken kväll/natt..

Haha, igårkväll skulle Robban, Tommy, Arvid & Sofie komma över & ta en öl ;P
Slutade med att dom plus Pappan blev rejält berusade & grabbarna sov kvar!!
Kom väl i säng vid 2-tiden kanske?! eller nått! Hade huuur kul som helst, kvällen innehöll nästan 2 plattor öl som sveptes, ansiktsmålning, äggätartävling & massa annat, haha!

Själv drack jag måttligt & mådde som en Prinsessa imorse, jag & Saga tog en lång dusch innan vi väckte vårt sällskap :) Tommy blev väck av David, som dregglade honom i ansiktet, haha!
Alla grabbar var seeeega imorse, så efter frukosten intog vi alla liggläge i soffan & kollade på Alvin med Gänget ;P Saga busade gärnet & grabbarna fick veta att dom lever , haha!

Dom åkte nyss hem föratt ta varsina duschar, och kommer sen tillbax för en grillkväll, och tror nog att det kommer intas mera öl då ;)

en kanonlyckad impulskväll med andra ord, TACK till er :) 


Nu sover kidsen middag & efter det kommer eventuellt Familjen Cirkus på fika & lek :)
Kanske stannar dom & grillar? lär visa sig, alla är välkomna ;) Jag ska städa undan lite & vila huvudet lite tänkte jag! Pappan gick ut i garaget & umgås med sin bror + brorsson, och eventuellt kanske Familejn Plahn gör oss sällskap i eftermiddag med, när det ska grillas :)

nääh, uppdaterar mer sen, bara en snabbis nu!


och bilder kommer ;)




-men du!
-vad är en skarv??
... hahahaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: