2010-08-02 del 2



Jahapp, då har Camilla vart & hämtat LillSkrutt, och jag saknar henne redan !!
Men jag vet hur mkt Saga behöver detta, komma bort hemifrån, leka med andra barn & slippa mig & David en dag. Men som sagt, det är alldeles för tyst & lungt hemma, la David nyss för hans lur, och känner mig bra sugen på att väcka honom, jag gillar inte det faktum att det är KNÄPPTYST hemma mitt på dagen :/ Jag borde sätta mig i soffan, jag borde varva ner, jag borde vila lite.. men jag gillar ikke ordet borde faktiskt !!

Finns ju alltid saker att sysselsätta sig med här hemma, även om inget är "akut" ..
Småplocka kan man ju göra morgon till kväll om det ska vara så, kan vika tvätt om jag vill, men har ingen ny omgång som ska i tumlaren, så det känns som att det kvittar & kan ligga tills ikväll ..

Har precis svept min frukost - en Nutrilett Shake, och en kopp kaffe !!
Får se hur länge jag klarar det denna gång, byter ut frukost & lunch mot shakes, men äter middag med familjen, önskar jag var motiverad att köra enbart kuren 2 veckor, det gav ju ett resultat på - 6 kg i höstas .. Men får hoppas detta gör något iallafall ..

nehepp .. hmm ...
NÅN SOM BEHÖVER BARNVAKT ?????
haha, skoja bara, men som sagt, lagom utråkad, är ju van vid fullt ös dag in & dag ut !!


nu ska jag ringa min mamma & ta en kaffe & en cigg över luren med henne <3



pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: