GulliGull :)


Men tjenixen er ;P

Tänkte berätta för er att gårdagen gick KANON.
Kändes skönt att vara back on track, och arbeta :=)
Fick hjälpa till i kallköket, portionera & ta kassan, gick bättre än förväntat, och jag tror jag gjorde bra ifrån mig, då jag ska jobba ons-tors nästa vecka :) Hoppas på mer timmar, trivdes bra faktiskt !! Tar ju sin lilla tid att komma igång, att ha varit hemma i 3 år sätter ju sina spår, och man blir lite lagom ringrostig, men det kändes som sagt kanon, att vara tillbax i branchen :)

Idag klev vi upp med barnen strax innan kl 7, skönt som attans, då vi gick & la oss kl  igårkväll, så sömn var det ingen brist på :) Upp & kirra frukost, ut & leka, sen ville Saga vara hos sin faster, medans jag, Pappan, Vilmer & David for till Maxi & handla mat. Grabbarna fick käka på Donken, och Saga tog vi med mat till därifrån :) Så jag tror att det blir smörgås/gröt middag sen faktiskt, då barnen är mätta fortfarande.

Vi ska snart gå ner till barnens faster & tigga kaffe & leksällskap, då Emmelie, Manne & Thea är där på besök :) Sen blir det hem & natta barn, dom är sjukt trötta allihopa ...

Imorgon är det dax för Vilmer att åka hem :(
Saga började gråta när jag sa det idag till henne, så vi får nog ha honom en vecka till ;)
Hihii ..



och jag höll på att glömma .

GRATTIS ROBIN & SUSANNE TILL FÖRLOVNINGEN & FRIERIET <3
Vi önskar er all lycka i framtiden, och ser fram emot ert bröllop, som LÄR ske inom ett år ;)
PUSS PÅ ER <3




och puss på er andra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: