här kommer seeega jag ;)


Jomen visst serru :P

Ang intervjun i fredags, så gick det bra tror jag :)
Ska jobba min första dag där på fredagen nu som kommer, - tänka sig, mitt första arbetspass på 3 år ... haha .. Känns kul som fan, hoppas bara att jag kan leva upp till deras förväntningar, och att jag får många timmar att gå på sen, när jag behövs :D Jag ska alltså gå på timmar, på Restaurang RULLAN, vid Polacksbacken :) Och det bästa av allt, är att jag inte ens har sökt jobb där, utan blev rekomenderad till chefen där, av min fina vän/fd arbetskamrat/coophora Maria :) GULLIGT VÄRRE !! Hon visste att jag söker jobb i vild förtvivlan, och hon fick nys om att dom behövde nån extra, och på den vägen är det :)) GULD GULD GÚLD <3

I lördags kom Världens bästa Susanne, Robin, Vilmer, Douglas, Vanja , Tommy & Delinda hit :)
Vi njöt av solen, grillade, badade i poolen, pimplade mängder med kaffe & skrattade bort alla vardagsbekymmer :) En perfekt dag, eller som Susanne sa : finns inga ord <3 TACK till er alla underbaringar !!

Igår jobbade Pappan (på sin första semesterdag "morr") Men försåg mig & kidsen med en slant, och vi begav oss därför in till Uppsala för en date med Emelie & Emilia <3 Vi var på 4-h gården, lunchade med Mattias på ett hak, och gjorde GRÄNBY C osäkert ;) Hahhaaa.. Shoppade loss lite, och sen tog vi en timmes promenad hem till Emelie för en fika, och blev upphämtade av Pappan där :) TACK FÖR IGÅR MIN ÄLSKADE UNDERBAR VÄN <3 i love you <3 skrattade så mkt att jag fortfarande har ont i magen ;) vicka vicka ROOOMPA ;) hahaa

Och idag så kom Familjen Finne på besök :)
Vi har fikat, lunchat, skrattat, snackat skit, ätit middag (Das Lilla Torg) & haft det supermysigt :)
Tack till er för idag & vi ser fram emot grillkvällen :)

Och IMORGON : är dagen som min fina dotter har LÄNGTAT efter ..
Hennes fina fästman Vilmer kommer hit imorgon & bor hos oss tills på söndag, medans hans föräldrar åker iväg på en mysig semester utomlands & bara rår om varandra <3 Kommer bli GREAT, både för oss & för dom :) Så hela dagen imorgon från 7 tiden så klassar vi oss som 4-barns föräldrar, och mot kvällningen byter vi titeln till 3-barns föräldrar, då Dogge ska vidare till sin barnvakt efter en heldag med oss :)) fiiifaan vad rooligt !!



nu då ??
Ja, Pappan skulle hjälpa Petsson att tomma sin bil, då han får hem sin nya fina bil på fredag :)
Och jag tvättar, och ska skrämma fram damsugaren snart , sen blir det tidigt isäng, då det blir tidigt upp imorgon ;P



så hej på er :))

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: