HELG !!






Inatt sov Saga utan blöja för första gången (hon har inte velat innan, och man kan inte tvinga ett barn till det) och INTE EN DROPPE kom det :) Hon fick ha pottan bredvid sängen, och kissade henne innan nattningen, och imorse när hon vaknade ropade hon att hon ville bajsa, så morgonpoopet skedde i hennes sovrum, i pottan ;) hihiii !! Mammas duktiga tjej :) Hon har ju vart blöjfri dagtid sen hon var typ 1 år, och det har ju gott superbra, men som sagt, hon har inte velat sova utan blöja innan, förrens igår, och det gick ju kanonbra. Räknar självklart med lite olyckor ibland, men sånt hör ju till :) Övning ger färdighet. Min bebis börjar bli stor <3 Mammas älskling :)

För övrigt så är bägge barnen förkylda, David snorar mest, den stackaren !! Och jag känner hur jag blir mer & mer snorig & halsen svullnar mer & mer .. Men det hade jag räknat med så ;) Barnen fick frukost för en stund sen, Pappan åkte till Väsby för några timmar sen föratt byta växellåda på min brors bil. Duktiga han :) Inge vidare kul att vara utan honom hela dagen, men sånt är livet, och jag har ju massa tid att ta igen med barnen efter denna arbetsvecka, så det kvittar :) Funderar på en promenad när David har sovit sin lur & dom har fårr lunch sen. Ser ut att kunna bli en fin höstdag faktiskt.

Eldar i kamin, och har gjort det sen 7 imorse, börjar bli varmt & gosigt inne nu :) Tänkte ta mig ett ryck när David sover, damsuga, skura golv & ta tag i tvätten. Saga kan få titta på nån av sina nya filmer som hon har valt & köpt. Det får nog bli så tror jag. Har lixom inte samma tid & ork på vardagarna, när man jobbar och så :P

Köpte nya gardiner igår, jag ÄLSKAR dom, det vart superfint, känns nytt & fräscht i vardagsrummet nu :)

FÖRE FÖRE FÖRE FÖRE





EFTER EFTER EFTER EFTER








NÄHÄ, LEKA LITE INNAN LILLEMAN SKA NATTAS :)


hejhej

Maria

Skit snygga gumman.. Du får hjälpa mig sen när jag ska inhandla till mitt nya hem :)

PUBLICERAT DEN 2010-08-28 KLOCKAN 20:44:23
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: