im a working giiiirl :D

Underbara dag !!


Goddagens sötnötar <3

Började morgonen med massa mys, & lek, frukost & ännu mer familjemys :) När David skulle sova sin lur, så åkte Pappan & Saga in till Uppsala, föratt lämna en startmotor på lagning !!

Medans David sov så ringde dagis & DAVID HAR ÄNTLIGEN FÅTT DAGISPLATS :))) är så himla lycklig & lättad, allt löser sig lixom :) Sen kom nästa telesamtal, min chef från Rullan frågade om jag kunde börja tidigare på onsdagen, inga problem :)

Sen kom Pappa & Saga hem igen, och jag gick ut & lekte med Saga, och då kom det 3.e telesamtalet : KAN DU JOBBA IDAG ?? haha, absolut, jag kommer sa jag, och på 15 min hade vi väckt David, gett honom ny blöja, och slevat i barnen gröt , and off we went, familjen släppte av mig på jobbet & for hem igen :) Jag jobbade 4 timmar som gick asfort, sen liftade jag med svärmor hem, som slutade i samma veva = NICE ;)

Kom hem, och Pappan lagade sin allra första köttfärsås (med liiiiite hjälp av mig i bakgrunden) & den vart suveränt god, DUKTIG IDIOT ;) haha !! Mätta & belåtna så duschade jag barnen, medans Pappan städade undan efter middagen, han är en fantastisk hemmapappa som har dolt sina talanger väl !! Men nu har han ju lixom inge val :)

Blev en kaffe hos barnens farföräldrar, och lite lek innan vi gick hem & nattade de små liven.

Och imorgon börjar Saga på dagis igen, efter ca 10 veckors sommarlov... min lilla bebis <3 David, den plutten börjar eventuellt om 2-3 veckor, annars den 27.e sep.

Och jag jobbar hela denna vecka föressten :)
Känns kanonbra, trivs med omgivningen & personalen. Så istället för bara ons & tor, så jobbar jag alltså mån till fredag ;) jag gillart !!


så puss på er !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: