OKIDOKI !!



Hejsan svejsan :)

Idag har jag alltså agerat 4-barnsMamma, då Vilmer & Douglas kom hit imorse :)
Och dagen har gott över all förväntan, barnen har lekt sjukligt bra ihop, visst - det har bråkats & gapats lite, men så ser ju min vardag ut i vanliga fall ändå, så jag är GRYMT nöjd faktiskt !! Och Saga & Vilmer skulle ju PROMT sova i sanna rum, så det var bara att bädda in extrasängen i Sagas rum & natta dom tillsammans .. och vet ni vad ?? DOM SOVER !! "pepparpeppar" ;) Hoppas dom sover sött, och att allt går bra inatt, för då får dom fortsätta sova i samma rum, gullungarna :)

Nu ska jag sätta på kaffe, då Pappan, Arvid, Robban & T.1an pular ute på gården, barnens lekställning & lekstuga ska flytta till andra sidan av huset, och där ska det alltså bli en helt ny lekgård till Världens Finaste Barn <3


hejsvejs på er underbara människor därute <3




Och föressten : JAG SAKNAR MIN MARIA <3 Min fina, ÄLSKADE vän <3




och till Susanne & Robin : NJUT AV SEMESTERN, och njut av varandra <3 Allt går superduperfint :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: