2010-12-15


Goddagens !!

Vettetusan vad som hände imorse, men barnen vaknade som vanligt strax efter kl 6, men efter ca 30min så SOMNADE BÅDA BARNEN OM !!!??? vilket lyx, så vi klev upp strax innan kl 10 :) Tänk om man kunde få sovmorgon lite oftare, vilka snälla, glada föräldrar alla barn skulle få då ;)

Har precis vart ut i garaget & kollat upp ett reg.nr till min älskade make, som han behövde.
Saga sitter & lägger pärlplatta, David har jag lagt med en flarra, men han verkar INTE vilja sova, & själv sitter jag & poppar lite musik & funderar på vad dagen har att bjuda på.

Lär få ta upp David om han inte somnar inom 10 min, kanske går vi ut en sväng då, men BARA om jag hittar mina termobyxor ... Hmm, vart kan dom vara ?

Tvättar förövrigt sängkläder, & har plockat ur diskmaskinen.
Imorgon hinns det inte göra mkt, då jag jobbar 8-16.30, och barnen går på dagis från kl 6.30.
När man väl kommer hem är det dax att natta barnen typ, och sig själv, då det är samma tider som gäller på fredagmorgon :) Känns jättebra, då jag VERKLIGEN vill jobba !! Jobbar nere i Parken då, med alla trevliga damer ;) Dels Robbans faster, supergullig kvinna :) Lite kul, världens är bra liten !!

Ooh, är inne på min 6,e kopp java för dagen hittills, dags att brygga ännu en kanna kaffe !!
Pappan jobbar sent idag & imorgon, men på fredag kommer vi hem runt samma tid, och ska ha fredagsmys för hela slanten.

Helgen ser vi massor fram emot, då Familjen Cirkus kommer hit, vi ska åka pulka, grilla korv & mysa gärnet, lääängtar <3

Har sökt flera jobb idag igen (Dels skrivit upp mig som vikarie på förskolor i Uppsala & enköping, TACK för tipset IDA ;)

nu ska jag slänga mig på soffan & mysa med min dotter, och se över om min son har somnat eller ej ...





heeeejdåå !!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: