G O T T N Y T T Å R <3


˛˚˛*˛°★SNART 2011!!!★* 。*★* ˛.*.★*.˛* .˛。*.★.*˛.¨*.★
˛°_██_*.。*./ ♥ \ .˛* .˛。.˛ ★GOD FORTSÄTTNING OCH★ 。**˛
˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫\*˛.* ˛_Π_____.♥ GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!!♥
.°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\*. ˛*.。˛*★* ˛.*.★*.˛* .*˛
*(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬*˚ .˛ ...★..*.*★*.★*







‎( ♥#### Happy New Year 2011 ####♥|”"”;..,___.
|……_______=====_| l______________l _|__|…, ] |
“(@)’(@)”""""""*l'(@)l'(@)l """"""""""""""(@)'(@)""""'(@)





Denna familj kommer att fira in det nya året med en god middag med barnen, deras farföräldrar, morbror Arvid, moster Sofie & "Farbror" Robban. Blir alldeles lagom tycker jag :) Och efterssom att Pappan & Robban har snöjouren, så blir det helt nyktert! Ska knata över till Svärmor om nån timme, och göra förberedelserna inför middagen, ryktas om fyllda rullader, fläskfilé & hasselbackspotatis, lät inte helt fel vaa ?? ;) Ska ha klänningen som jag hade på midsommarafton tänkte jag, så den har jag dammat av efter att ha letat som en tok i garberoben !! Då blir den använd 2 ggr på ett år iallafall ;) hahaa ... Efter middagen så går vi hem & lägger barnen, sen tror jag att det blir att resten av sällskapet kommer till oss, och myser resten av kvällen :)


Innan dess så ska jag ta tag i mitt tvättberg, & dona lite.
David sover middag & Saga lägger pussel, duktiga unge :)
Har lovat att jag ska sminka henne inför kvällen, hihii !!

Njut av kvällen mina vänner (& ovänner).
Drick med måtta & ta hand om er.



HEEEJDÅÅ 2010 !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: