nOt aFraiD ?!


Tänka sig, att imorgon är det nyårsafton :/
Summrering av detta år är sjukt blandat, vissa bra saker har hänt, vissa mindre bra, & vissa helt värdelösa saker har hänt/håller på att hända. Att jag är arbetslös suger verkligen balle, men värre saker händer mig för tillfället, och jag tycker att det är orättvist, varför jag ? Har jag inte tillräckligt ändå ? sparka gärna på nån som redan ligger ner ... & ju mer jag tänker på det, desto sämre mår jag .. vad är rätt & fel i denna värld egentligen? Känner mig inte "skyldig" till att detta hände, då vi har gjort rätt, men ändå blir det tvärsom :/ men jag förbannar dagen då det sker, blir man människa efter detta? Kommer jag må bra igen ? jag behöver vägledning !! eller vad vet jag? Jag var så säker innan, men nu vet jag varken in eller ut, men jag VET hur det blir!! JAG har bestämt mig, och JAG bestämmer !!

USCH Vi glömmer detta & skriver några rader om dagarna som vart istället vettja :)

Igår for jag & David tidigt in till Uppsala, Saga åkte med sin faster till hennes jobb & hade en mysig heldag med henne <3 Jag & David landade hemma hos mina föräldrar strax efter kl 8 på morgonen, där fick vi frukost, David badade, vi busade, och hade jättetrevligt. Sen kom min syrra & systerdotter dit, då packade vi ihop oss, och tog med vår lilla mamma på en promenad, vi handlade lite & sen kilade vi in på ett Loppis i Gränby som Labanskolan håller i :) Fyndade 3 jättefina tjocktröjor till David, blev 15kr fattigare ;) Helt kanonskick var alla kläder i & dagen innan hade min mamma & syster shoppat kläder där till mina barn = GULLIGT VÄRRE :) Sen gick vi hem till våra föräldrar igen, fikade, gav barnen lunch & busade vidare, sen fick vi skjut hem av syster, hennes mansfru & deras dotter , väl hemma igen så kom älskade Saga hem <3 Vi åt varma mackor allihopa & njöt av kvällen !! När dom hade åkt kom Robban & Linnéa med ännu en julklapp till Saga (superfin) VI TACKAR & BOCKAR :) och massa trevligt var det ju som vanligt ;)

Imorse vid halv 9 kom Emelie & Emilia hit :)
Vi åt frukost, lekte med barnen (jag bråkade massor med mina huliganer som var högt&lågt). Försökte natta David i växasängen, efter 4 timmar GAV JAG UPP, och la honom i vagnen istället, han somnade som en stock :) Så nu har vi nya rutiner : Att dagsluren spenderas i vagnen utomhus, eller i hans rum, & natten spenderas i hans säng, för han kommer INTE till ro dagtid tyvärr, men huvudsaken är att han sover bra om nätterna, i sin Stora SÄNG :) vad gör han efterssom att han inte somnar undrar ni?! : jo, han leker, drar fram lådoR till dörren, så han når handtaget & öppnar dörret & smiter ut, HELA TIDEN !! Han har SKITKUL kan jag lova, men det har INTE JAG !!!! nån måtta får det vara !! Jag må vara snäll, men jag har starkare vilja än den lilla grabben i vissa lägen !! Ja, tillbax till mitt fina sällskap <3 Vi har druckit mängder med kaffe, pratat av oss massor & haft det tokbra (bortsätt från mitt dåliga humör) & när Pappan kom hem så kom även Mattias, & det blev pizzamiddag :) TACK för maten sötisar :))) Barnen har lekt fint idag, och detta var välbehövligt för oss alla. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


nu ska jag dricka kaffe med min fina make, hans bror & brorsson :)



tjiiiingeling!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: