... så var det söndag igen ...



Och så var det söndag idag :/
Helgerna går så fort att jag knappt hinner reagera !!

Pappan & Saga är utanför & skottar snö, och ska sen ut i garaget & pula lite.
Själv väntar jag på att tvättmaskin ska gå klart så jag kan köra upp de i tumlaren, & David, han sover sin lur, när han har vaknat ska vi joina resten av familjen ute <3

Igår spenderade vi dagen i Uppsala, då det var kalas för Kevin, som fyllde 9år i fredags :)
Massa fika, och trevligt sällskap :)) Efter några timmar där så for vi hem till barnens farföräldrar där vi åt middag med dom :) Mumsigt värre. Sen hem & kramas lite, innan kidsen slocknade !! Pappan spenderade sen kvällen ute i garaget/vedboden, meckade, och högg ved, medans jag bäddade ner mig strax efter kl 9 tror jag !!

jahapp, har inge mer att skriva tyvärr ...
så : HEJDÅ !!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: