2010-02-01




Hoppsan, vi är redan inne i februari månad!

Barnen sover, och förhoppningsvis så kanske David sover OK inatt..
Maten stod (som alltid) på bordet när PappaBulln kom hem från jobbet!
Idag blev det hemmagjord potatismos, och ugnsgratinerad falukorv. Gott som tusan!
Hann slänga iordning 15 portioner spagetti & köttfärssås till Lilleman i samma veva, den som spar, han har ;) Dumt att kasta rester, när man kan mixa & trixa ihop det till barnmat istället! YEAH! Efter maten fick pappan städa undan medans jag duschade med bägge barnen. Himla mysigt, dom ÄLSKAR ju vatten, plaska & leka. Så det var nöjda ungar det ;) Sen var det 45min kvar till nattning efter det, så vi hamnade i soffan allesammans & hade kramkalas framför Jerry Springer ;) Jiiiihaa!

Och nu sover de små liven som sagt!
Ska kirra varsin kopp kaffe till mig & Pappan tänkte jag!
Imorgon är det dagistajm för Lillskruttan, vilket innebär, tidig uppstigning, massa stressa & påklädningdbråk med barnen! LOVLEY ;) haha!

Nej, nu ska jag slå en plingeling till barnens farbror Andreas & snacka lite SHIT!


tjingeling på er




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: