FY FAN FÖR SNÖ, IS OCH VINTER



Fiifaan!
Pappan ringde tidigare, och berättade att han körde av vägen imorse, enbart blank is :/
Han, hans bror & brorsdotter klarade sig galant, var ingen större fara med bilen heller, ett däck som blev paj & så.. men ÄNDÅ!! När sånt här händer kan man inte låta bli att tänka tanken : VAD KUNDE HA HÄNT? nej, usch, så får vi inte tänka. Skit i bilen & dess skador, huvudsaken är att dom klarade sig utan en skråma.. jävla skiiiitvinter & dess underlag!


Saga är på dagis, gick jättebra att lämna henne, fick tjata till mig pussen & kramen..Men David, han fick minnsan bägge delar 100ggr om av henne  ;) haha, mamman avundsjuk? eeh - JAAA!! haha..
Jag & David har vart hemma en stund, han leker på golvet & jag hänger här. Morgonen flöt på helt OK den med faktiskt. men längtar redan tills kl 13.30 då jag ska hämta Saga igen <3 Mammas fina tjej.


nej, om man ska ta tag i tvätten kanske? huahua




hejhej
Mattias

HUA! Tur att det inte var någon fara med Vuxna & Barn. Bilen går att ersätta :) Kramis

PUBLICERAT DEN 2010-02-16 KLOCKAN 12:29:21
BLOGG: http://emiliagronbergspappa.blogg.se/
Suzanne

De va inte bara isgata , men de känns väl så när man kör för fort :P

PUBLICERAT DEN 2010-02-21 KLOCKAN 11:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: