Goddagens :)



Känns skönt att allt är färdighandlat inför dopet :)
Vi hann med frukost/lunch hos G-mormor oxå (nu var vi duktiga, haha)
Efter att vi gjort enköping osäkert så puttrade vi hemåt igen, dumpade av mat & grejor, och for till dagis, hämtade lillskruttan & hämtade sen nyckeln till Kyrkstugan, imorgon eftermiddag ska det möbleras, dukas & förberedas :) ...

David sover en sväng, medans Saga sitter & äter äppelklyftor här bredvid mig :)
Ska snart börja förbereda middagen, idag blir det fläskfilé, pommes & bea! yammie!

fyfasiken vad jag älskar mina barn & deras far!
Det finns verkligen inga mer perfekta änniskor än just dom tre ♥











annars så blir dagen lugn, torka barnens snoriga näsor, och min egna!

Hosta ikapp & tycka synd o varandra ;)

 

 

hah! hej på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: