jajjamensan!




Bekväm som jag är så ringde jag nyss dagis & pratade in på telesvararen!
Saga får vara hemma från dagis imorgon & ha en mysdag med sin mamma & lillebror!
Passa på medans man har den möjligheten & är föräldrarledig med den ena lixom!
Så imorgon behöver vi inte kliva upp allt för tidigt, äta en lååångdragen frukost i soffan, dra på oss massor med kläder & ge oss ut i snön & leka massor, måla med vattenfärger i SNÖN, jaa vad kul :D åååh, längtar!! Sen får vi se om det blir lite lek med en annan bekväm morsa & hennes huliganer kanske ;) lär visa sig!

Sitter här & har fortfarande inte tagit mig in i duschen..
Saga sover som en stock "pepparpeppar" & har inte bett om nappen :)
Är riktigt stolt, för oavsett vad, så SOMNADE hon ju för första gången i sitt liv UTAN napp, och bara det, är STORT & starkt! Mammas duktiga tjej!

Saknar Pappan ikväll..
Hade vart mysigt att ta en dusch ihop, och få somna i hans famn i soffan..
Får ta det imorgonkväll, fast vi är nog hemma rätt så sent..

ååh, jag vill vinna massor med pengar!
Kunna läsa alla huslån & skitgrejor, vara ekonomist oberoende, köpa massor med nya kläder till barnen & mig & Pappan, åka iväg & göra något kul med familjen, köpa en husvagn, göra om köket hemma & bli klar med allrummet nångång, bygga ut huset, bygga värsta lekparken utanför, ojj, mkt man vill, lite man får..
dreamdreamdream...




ja, nej om man skulle ta den där duschen kanske?




herrå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: