jiiihoooo



Fasiken vad jag längtar tills imorgon!
Då blir det en trip till IKEA, för lite shopping! Ska ta mig i kragen & inreda Davids rum nu! Kommer bli såå tjusigt.. lär visa sig om jag kan hålla budgeten som jag & Pappan kom överens om ;) Haha (tror inte det va!!) Hur som helst så kommer det gå i grönt & blått (typiskt "pojkrum") men så vill jag ha det! Förhoppningsvis så hittar jag matchande sängkläder & gardiner.. annars får jag lösa det med liknande grejer!Så jag vet ju hur min eftermiddag kommer se ut imorgon när jag kommit hem därifrån ;)

Dagen som varit har bestått av en trip till Uppsala med familjen Bulln!
Vi hämtade upp mormor/mamma, och for till Willys, handlade massor med mat, blöjor, gröt, välling osv, så nu är kyl/frys/skrafferi FULLSMOCKAT med käk ;) Älskart! Följt av en trip till boländerna, fyndade ett par nya "baggyjeans", mamma/mormor köpte en väska till Saga osv! For hem igen, packade upp! Brorsan kom över på en fika, slutade med att vi bjöd honom & Svärfar på pizza (vi var lata idag med).. Fick natta kidsen halv 7, då dom var helt utmattade efter dagen :)

imorgon ska det kalasas ;)
det ser vi fram emot :D

Nu är Pappan påväg till Ekeby med Petsson, föratt hämta en douge "stavning?!", ja, en bil iallafall som P, köpt av Felix! Själv ska jag ta mig en rök & slå en pling till min mor!



hej på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: