JIPPI!



Natten har gått superbra UTAN napp för lilla Saga!
Sitter fortfarande & väntar på bakslag, att hon ska bli hysterisk & vilja han nappen,  men hittills så har hon frågat efter napp 2 ggr & jag förklarade att Mamma har gett Apbebisarna Sagas tuttar, för dom behöver ha dom bättre än henne, och hon har gått med på det änsålänge :D Hoppas det håller i sig!

Pappan blev utringd vid kl 4 imorse för snöröjning!
Han hann köra 1 ½ timme, sen var det dax för honom att åka vidare mot sin ordinarie jobb.
Fattar ärligt talat inte hur han pallar, då vi gick & la oss vid 23.30 igår, han lär vara helt slut!

Klockan 6.45 imorse vaknade jag av en jätteglad kille som låg & snackade & skrattade för sig själv, sekunderna efter att jag slagit upp mina blå, så möttes jag av en otroligt STANK, jamen GODMORGON lixom, det var bara att hoppa upp & byta en bajsblöja! Saga vaknade strax efter kl 7, frågade som sagt efter tutten, men godtog min förklaring utan bråk :P Drog av dom pyjamasarna & på med dagen outfit. Kirrade frulle till dom, gröt, yogurt & mackor fick dom. 

Och sitter vi här, David river allt som kommer i hans väg!
Saga sitter fint i soffan & tittar på barnprogram.

får se hur vi fångar dagen, antingen innan eller efter deras lurar ska vi bege oss ut & måla med vattenfärger i snön. Det kommer sysselsätta Saga ett bra tag ;) Kanske tar det när David sover sin sista lur sen i eftermiddag, så vi kan fixa bäst vi vill ;P

nu blire MYS!



hejdå!
mia

ni är väl gifta va? kan du inte lägga upp bröllopsbilder? :) har inte sett några.

PUBLICERAT DEN 2010-02-04 KLOCKAN 11:45:54
MammaBulln

MIA : tyvärr så har jag knappt några bilder, då vi gifte oss i samband med min dotters dop, och det vad det som uppmärksammandes! Och dom bilderna jag hade, försvann när våran dator pajjade sist :( men vet att det ska finns lite vigselbilder på min svägerskas datorn, ska kolla det nån dag & ev slänga upp nån :D

PUBLICERAT DEN 2010-02-04 KLOCKAN 12:59:33
BLOGG: http://fruplahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: