JohanFalk!




ALLVARLIGT, sjukt fort man kan ändra åsikt om någon alltså!!
Jag har ju som ALLA andra fallit PLADASK för JohanFalk-filmerna.
Dom är sjukt bra & jag bara LÄNGTAR tills i höst, då jag hört att det ska släppas flera filmer, då vi har sett alla nu! Ja, till saken då : ALLA tjejer jag känner, verkligen ALLA, är ju TOKTÄNDA på allas vår Joel Kinnaman! Personligen så jag har faktiskt haft svårt att se, VART han är såå jääävla het nånstans, då bakåtslick & hallickstuks-killen IKKE är min typ lixom! Dock så har jag fallit för personligheten han har i JF filmerna, och tycker att han är ashärlig, charmig & ball! TILLS jag googlade runt, och fann dessa bilder!








Och ja .. jag erkänner.. HAN ÄR HET!!!
suck... ;)









Sussa

Han är MER än het Sanna, han är ju SJUKT HET hahaha!! Puss puss

PUBLICERAT DEN 2010-02-01 KLOCKAN 17:53:40
BLOGG: http://gangstar.blogg.se/
Maria

Ha ha ha ha ha.. Sanna åkte dit hon med ;) Puss

PUBLICERAT DEN 2010-02-01 KLOCKAN 18:31:08
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/
Ida

jag är nog den enda som inte tycker han är het :s han ser väl ok ut men enligt mig är han inte het :p Tacka vet jag Josh Duhamel han är den ENDA som är het!!!! Om man bortser från min Fredrik då ;)

PUBLICERAT DEN 2010-02-01 KLOCKAN 21:28:30
BLOGG: http://frokenmodig.blogg.se/
Andreas

Va fan jag är het oxå. men inte fan får jag en bild i bloggen.

PUBLICERAT DEN 2010-02-03 KLOCKAN 21:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: