konstig dag..


Trots massor av timmars sömn, och hittills supersnälla barn, så finns det något inom mig,
som känns nere.. Kan det vara lättnad? kan det vara att jag slappnar av? är det såhär det känns? Att vara utvilad? ... dumma frågor.. är inte ledsen, men tårarna är fan inte långt ifrån, känner massa lycka & glädje, speciellt idag.. jag tror bannemig att att vara utvilad, kan göra mkt för kropp & själ... Lyckas känna efter ordentligt lixom! Och alla dessa känslor tror jag har vart instängda en längre tid, jag har egentligen så mkt att säga så många människor, men bara skiter i det, och njuter av min lilla bubbla som jag skapat mig, i den har jag det jag behöver, mina barn & deras far & våra nära & kära.., vilket skumt inlägg, läser det om & om igen & känner att inget hänger ihop.. haha! Men wtf, så är det ibland, nu skrev jag av bara farten & det var det som simmade i mitt huvud just nu & så får det vara.. kanske inte ens är meningen att nån annan än jag ska hajja kanske?! hah...


 
Maria

Älskade vän.. Jag vill alltid lyssna på dig, jag vill alltid finnas härför dig.. Tro inget annat.. Prata med mig och jag ska lyssna.. Jag LOVAR <3 Kan också känna så där ibland.. Och du?? Det är inget fel med det, inget att skämmas för.. Även om det inte skulle va det du misstänker så kan alla människor få känslor som dom inte kan förklara.. Inget med det.. Älskar dig gumman och kom ihåg nu... JAG VILL LYSSNA PÅ DIG <3

PUBLICERAT DEN 2010-02-24 KLOCKAN 18:07:41
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/
linnea

Möbelhuset i Uppsala hitta vi de, men de är en beställningsvara ;) Sååå skön att ligga i :)

PUBLICERAT DEN 2010-02-24 KLOCKAN 19:09:24
BLOGG: http://lissmyr.blogg.se/
Maria

Jag förstår precis vad du menar, så kan jag också känna, man hamnar i nått sånt mittimellan läge, å då är tårarna inte långt borta, men imorgon får vi inte gråta =)

Kramis

PUBLICERAT DEN 2010-02-24 KLOCKAN 20:18:53
BLOGG: http://alicemammma.blogg.se/
Libanelsa

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

PUBLICERAT DEN 2011-02-01 KLOCKAN 10:01:39
BLOGG: http://libanelsa.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: