lite nytta!



har iallafall gjort lite nytta nu när hela familjen sover!
Har hunnit med några koppar kaffe, vikt tvätt, startat en ny maskin med tvätt, kört igång diskmaskinen, plus nyss plockat ur den, småplockat lite, eldar som fan & dricker nu ännu mera kaffe!

Undra när nån av mina älsklingar tänkte vakna...
Blir lätt uttråkad när man inte har några "måsten" kvar!
Sätta mig & klura på vad det skalagas för middag kanske?
Får se om jag börjar med menyn imorgon, eller nästa måndag!
Undra om vi ska käka våfflor kanske? Pappan får åka iväg & köpa sylt & grädde, och även ta ut pengar till mig så jag har i veckan, då jag MITT SMARTARSLE, lyckades spärra mitt kontokort i fredags på Gränby C!!! fuckfuckfuckfuck!!! Så det blir till att ha kontanter ifall något behövs inhandlas i veckan, måste ju beställa nytt kort ju!! Och det lär ju ta sin lilla tid att få nytt!!

Klippte mig ju i fredag, är supernöjd :)
Färgade & plockade ögonbrynen hos frissan oxå, är mkt nöjd!
Och när Jennie har slutat på sin gamla salong & börjat på den nya salongen i mars, så ska hon ta itur med mitt hår & slinga det massor, lägga in mööörkbruna slingor, blonda slinor & mellanbruna slingor :) Känns som att det är dax att en RIKTIG frisör får fixa mitt hår nu framöver! Less på att försöka få ljusa slingor i det mörka håret, som bara blir orangea eller bronsaktiga! Så nu får hon ta över helt :) yeahyeah!


nääh, inta lite KAFFE kanske?
för ovanlighetens skull!




pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: