måndagen den 1.a mars 2010

 ojj, redan inne i mars månad..

Nähmen sådärja! Efter 2,5h sömn så är vi vakna igen, då Saga KRÄÄÄKS! Vilket resulterade i att David vaknade.. så nu ligger jag i sängen, David står i sin säng & leker, Saga ligger & leker på sin madrass som jag har bäddat på golvet bredvid mig, och Pappan är utskickad till vardagsrummet & nerbäddad i soffan, så han ska orka jobba imorgon! David har precis fått Bricanyl för sin förkylningsastma.. javisst serru!

Jag & Pappan var sååå trötta att vi nattade oss kl 21..
Saga vaknade för ca 30min sen & hade kräkit,  och har hittills gjort det 3 ggr, men har ingen aning om det är magsjuka, eller reaktion på medicinen.. Lillstumpan :( Känns som att det är tillräckligt ändå lixom..  Men hon är pigg som en mört, och hennes bror likaså.. Pappan ligger i bäddsoffan & sover, då han måste hinna få några timmars sömn innan jobbet imorgon/idag! Undra när barnen hade tänkt att bli trötta & vilja somna om??..






hoppas alla får sova gott!


pusshej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: