Ny vecka, nya tag!



aah, redan måndag alltså..
hoppas veckan går fort, och smidigt, då det är fullt ös inför Davids dop på lördag!
Men det blir säkert bta, hoppas jag!

Jussde titta vad Pappan kom hem med igårkväll <3









han kan bara han vill ;)

Efter att vi nattat barnen igår så bliev det soffmys med Pappan, Robban & Linnéa, kollade på EnAnnanDelAvKöping ;) följt av Wallanderfilmen :) Mycket trevligt, massa skratt, kaffe & skitsnack som vanligt ;P blev ganska sent, då dom for hem vid midnatt :) Tack för en strålande kväll :) Pappan & jag däckade knappt 20min efter det..

Händer idag då?
Disigt & massa dimma ute, så promenaden kan slänga sig i väggen, då jag vägrar gå på 55.an med barnen i detta läge :/ Vi har ätit frukost & nu sitter vi framför tvn och myser, känner en arom av BAJS lukt sprida sig kring min stånkande son.. och ni vet ju alla vad det betyder - dax att byta blöja!!!


hej så länge


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: