onsdag?!



Oooh, vilken strålande dag! Natten har bestått av massor med SÖMN!
Barnen behagade att vakna runt 9-tiden idag, och Saga är betydligt mkt mer piggelin idag :)
Allt verkar gå åt rätt håll , hon hostar & snörvlar fortfarande, men är pigg som en lärka ;)

Ska lägga barnen för deras lurar inom 30min, men ska låta dom leka av sig en stund innan det.  Har alla sängkläder i tvättmaskinen som snart är klar, och måste vika tvätten som ligger i tumlaren så jag kan köra igång sängkläderna sen :) Och måste svabba av köksgolvet en sväng oxå, eller så skurar jag alla golven ikväll när kidsen sover ;) Lär visa sig!

nu ska jag sätta mig på golvet igen & busa med huliganerna!


hej på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: