SJUKSTUGA!



Jaa, nu är det dax att gnälla lite igen!
David är skitförkyld, det slog till i förrgår!
Och imorse vad det min tur, snorar som faan, har ont i halsen & huvudvärk!
Och under dagen så har både Saga & Pappan börjat snora! KUL JUL!
Familjen Sjukstuga, thats us :(

Dagen har bestått av dagislämning, följt av finbesök av Camilla, hennes son Arvid & bebisen i hennes mage! Hade verkligen jättetrevligt, Arvid (nyss fyllda 1år) är sååå charmig, en riktigt social liten sötnöt :) Och hans mamma likaså, en hiiimla trevlig tjej som verkligen bjöd på sig själv :) Tack fina ni för en mysig förmiddag :) Sen var det dagishämtning, lek & bus, middag & lite mera lek innan nattning! Dagen har gått fort som faaan verkligen :P

Och sitter jag ner, ringde mamma för en stund sen & tjattrade lite, men var tvungen att avsluta så halsen ömmar såpass :( Snyter mig var 3-4.e minut typ! David hostar som faan innefrån sitt rum, SNÄLLA, låt oss vara pigga till dopet!!



nej, vila huvudet lite & ta en alvedon eller 7!




pussheej
jessica

hej sanna



tråkigt med förlkylningen, men ska du inte uppsöka läkare för ni e sjuka allt för ofta. så dåligt immunförsvar kan du väl ändå inte ha.. hade ja varit dig så hade jag kollat, kasnke finns nåt som förstärker immunförsvaret

PUBLICERAT DEN 2010-02-17 KLOCKAN 21:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: