Snippsnappsnut, så var dagen slut!



Mmm, kidsen sover för natten, och här hemma sprider sig doften av nybakt bröd!
Blir mumma till soppan jag ska laga till middag imorgon serrni ;P

Och ja, barnen sov FYRA timmars middag!!
Sen var det fullt ös kan jag lova, kanske var välbehövligt för dom? Efter gårdagens bravader med utelek & mys :) Kanske tog musten ur dom?!

Slapp laga middag oxå, då vi hade massor med Kycklingsallad kvar från igår som vi mumsade i oss.
Efter det tog Pappan & Saga en dusch, medans jag & David bakade bröd :) TEAMWORK! Hihii..
Och sen var det Tack & GodNatt för kidsen & nu ligger jag & Pappan i varsin ända av soffan!

Imorgon ska Saga till dagis..
Jag & David åker raka spåret efter det in till Uppsala.
Mamma/Mormor ska ta prover & vi ska såklart med :D
Passar på att ta en fika hos henne efter det & försöker tajma in så vi åker direkt till dagis från Uppsala, meningslöst att åka hem imellan..

jaha, och nu då?
Pappan & jag ska provamaka brödet & sen blire liggläge ;)
Bara skit på TV, känns som att det blir tidig sänggång..




pussheej

Pernilla

Ja hon har varit blöjfri på natten i nästan 6 månader nu. Har hänt en lite olycka men de är sånt man får räkna med. :)

Hehe jag är nog en "lat" mamma som inte orkar ta en diskution om nappen, men de börjar bli dax att ta tag i de nu. Tänkte sno din idé om apbebisarna =)

Ha de fint! Kram

PUBLICERAT DEN 2010-02-08 KLOCKAN 21:12:29
BLOGG: http://fuckface84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: