Tjingeliiiing!




Dagen har hittills vart kanonbra, en sån där dag man kan blicka tillbax på & bara njuta till :D

Började morgonen med att kliva upp med barnen strax innan kl 8.
Segade i nattsärken framför tvn ett bra tag innan vi orkade fräscha till oss.
Och efter det var det frukostTAJM! drog även där ut på tiden & åt, skrattade & pratade hela familjen i lugn & ro. Väldigt mysigt! Och vips så var klockan halv 11, så vi packade in familjen i bilen & puttrade omkring på småvägarna till enköping i ca en timme innan vi åkte in mot Sveriges Närmaste Stad för lite shopping! Anledningen till att vi puttrade omkring var föratt kidsen somnade ;) Vi lät dom lixom sova lite plus att det är riktigt mysigt att bara åka runt runt ibland :D Ja, men till saken : VI HITTADE KLÄDER TILL PAPPABULLN!!! jippie :) Han kommer vara sjuk stilig, min vackra man <3 Efter det for vi hem igen, mös med barnen & bara slappade framför tvn! Middag bjöds det på hemma hos barnens farföräldrar - oxrullader, kluftpotatis & gräddsås. Hur gott som helst verkligen. Det tackar vi för. Efter maten smet jag hem innan resterande av familjen, föratt röja av lite hemma i lugn & ro, skönt att kunna göra så ibland.  Vek lite tvätt, körde igång en ny maskin, damsög, damtorkade lite & småplockade. Skönt att ha sånt gjort, tänkte ev skura golven ikväll när kidsen slocknat, OM jag orkar! Just nu är det soffmys stunden innan det är dax att natta dom små liven!

Kvällen består av massor med mys med min fina make, och massa onyttigheter han har köpt!!!!
Chirre, dirre, & glass i stora lass! YAMMIE!


jaa, busa vidare - "bara 28min kvar" haha


hej hej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: