Tjingeliiing!




Kidsen sover middag & huset är rent & prydligt!
Vilket innebär att Mamma kan pusta ut & bara ta det lungt tills kidsen behagar att vakna igen!

Undra vad man ska ha för outfit ikväll!
Vill ju inte gärna åka i mjukisbrallorna lixom!
Kanske ska riva ur garderoben & försöka hitta en alldaglig men trevlig outfit!
Undra om jag får på mig mina svarta jeans.. hmm, väldigt tveksamt, kanske ska ha dom som "mål" att komma i inom nån månad..

Åh vad jag längtar till våren nu, när man kan ta långa mysiga promenader, som gör nytta för både kropp & själ! Man kan promenera fram & tillbax till dagis & stanna i Salneckes lekpark för lite lek påvägen hem, rasta barnen lixom ;) Ta en glass i vårsolen & få användning för alla söta klänningar & kjolar igen, utan att frysa arslet av sig!!! Och vara ute och leka fram tills det är dax att natta barnen, sena grillkvällar, dricka en öl i solnedgången ute på altan & allt det underbara som hör till.. kommer vi att få uppleva våren / sommaren 2010 ?

jahapp, nej, nu ska Mamman BARA VARA FÖR SIG SJÄLV!
det behöver jag, sitta & njuta av tystnaden & andas uuuut, andas iiiiin...


xoxo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: