Tralalalaa




God kväll god kväll..

Började morgonen med dagislämning, följt att en trip in till Uppsala, för en date med mamma/mormor, sen raka spåret till dagis för hämtning, tiden går så fort när man har kul ;) Hem & slänga iordning middagen som bestod av soppa idag, kirrade även 10 burkar med mat till David i samma veva :) Sen var det målning på shemat, då Saga ville rita en traktor till Tommy som fyller år idag - GRATTIS vännen :D Slutade med att Mamman i huset ritade sin allra första "rosa" traktor ;) Hihiii, sen kom Pappan hem & det bar iväg till Villsberga för KALAS!! Mkt trevligt, och massa gott fika (Tack Veronica för dom x-tra kilona , haha) Tommy verkade glaad för våra teckningar, men gladast var han nog över Wiskeyn han fick av oss, haha! Saga & grabbarna lekte superbra ihop & dansade till MORA TRÄSK!! Saga blev lite extra lycklig när Bobbo dök upp oxå ;) Tackade för oss vid 19.45 & drog oss hemåt för nattning av barnen. Nu sover dom & jag ska snart slänga mig i duschen, ska bara ringa dagis & säga att Saga ikke kommer mer denna vecka, då jag av olika anledningar vill ha henne hemma :)

så, tack & heeej för mig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: