TRUMVIRVEL!!!!!!



TRUMVIRVEL!!!
Jag har nattat min dotter..
TRUMVIRVEL..
UTAN NAPPAR!!!!
och hittills har hon ikke protesterat :/

Jaa, det är SANT!
Alla som känner oss vet ju att Saga är NAPPBEROENDE & har vart från den dagen hon föddes!
Hon har aldrig sovit en natt utan napp, och vill gärna ha en eller SJU nappar i munnen/händerna ALL THE TIME.. men idag, så nattade jag henne som vanligt, men skämtade & sa att det var slut med napp från & med nu.. Och hör & häpna - hon SOVER!! hon gick lixom med på det!!! Sen om hon vaknar senare i ren panik & vill ha så ger jag henne en såklart, man måste börja saaaakta men säääääkert! Men håll tummarna för att det ska gå bra nu så är ni snälla, det lär behövas :D


Ja, barnen sover alltså...
Och jag är gräsänka, då maken är i Bärby!
Ska snart slänga mig i duschen, sen blir det soffmys all by my self.
Hamnar väl här som vanligt om jag känner mig själv rätt ;) haha
Ska vika lite tvätt oxå, och köra igång en ny maskin..



har inte så mkt mer att skriva nu!
Förutom att jag INTE ser fram emot imorgonkväll..
Men det måste ju göras, om jag vill ha något rätsida på min kropp..
men HALV ÅTTA på kvällen, känns lite sent för en röngten :/ men men!

lite kaffe på det här kanske?




puss & heeej

Sussa

Vilmer känner nu sig lite omanlig eftersom han skulle sluta i morn o liksom VARA FORST!!

Hahaha, lär visa sig om vi försöker i morgon??!!

HOn e duktig Vilmers flicka ;) Puss o godnatt

PUBLICERAT DEN 2010-02-03 KLOCKAN 21:59:11
BLOGG: http://gangstar.blogg.se/
Maria

Ska du på röntgen halv åtta på kvällen??? Har aldrig hört talas om att man får en sån sen tid :/ Hoppas allt går bra <3

PUBLICERAT DEN 2010-02-03 KLOCKAN 23:01:13
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: